היום אני רוצה לדבר אתכם, על כלי התנהגותי עוצמתי מאד, שיוצר תוצאות באופן מיידי. יזמים ובעלי עסקים שואפים להשפיע על קבלת ההחלטות של הצד השני - לקוחות, ספקים, עובדים ועוד.

והשאלה הנשאלת היא האם אפשר להשפיע על ההחלטות הללו, האם אפשר להוביל את הצד השני, לקבל עליו משהו שמלכתחילה הוא לא רצה ? התשובה היא כמובן כן ! 

היום לא ניכנס לטכניקות מורכבות כמו היפנוזה או השפעה על תת המודע, אלא נעסוק בעקרון קצר ופשוט שפועל תמיד ומשיג את מה שאתם רוצים.

לפני שנסביר במה מדובר, אני ממליץ שתיישמו את זה על מי שקרוב אליכם תחילה, כדי שתראו מקרוב איך זה עובד מהר וחזק, ורק אחר כך תוכלו ליישם את זה בהצלחה גם בעסק שלכם.  

המנגנון המוחי
במוח האנושי מתקיים מנגנון שנקרא "מראה", תהליך שעוקב אחרי הסביבה ומתחיל לחקות אותה, כל עוד החיקוי לא פוגע בו.

את המנגנון הזה כולנו מכירים שנים רבות, למשל מחוויות הילדות שלנו. המוח שלנו רואה ומחקה, כך הוא לומד. זה נכון לגבי התנהגות, תגובה, שפה עוד. עובדה נוספת שחשוב לזכור היא, שהמוח לא אוהב, אלא שונא ממש, לעבוד יותר ממה שהוא חייב,

לכן הנחת היסוד של המוח היא שאם משהו מתבצע בסביבתו בצורה נכונה, הוא יחקה אותו, וזאת תהיה גם הדרך הטובה ביותר בשבילו. המנגנון הזה נקרא "סנכרון".

כך זה עובד 
כשאתה מנהל שיחה, שים לב לתנועות של הצד השני (למשל הלקוח) וחזור עליהן. חזור על התנועות : של הרמת היד, של תנוחת הרגליים, של נימת הקול, בקיצור, כול התנועות שלו.

למשל, אם הצד השני מרים את כוס הקפה שלו הרם גם אתה, אם הוא נשען לאחור בכסא השען גם אתה – כלומר חקה הכול ! בתוך התהליך הזה יווצר ביניכם "סנכרון", תוך זמן קצר.

תת המודע של הצד השני יבחין בהתנהגות זהה לשלו, יבין שהוא נמצא בסיבה "מוגנת" שהוא מכיר, לכן יפסיק להגן על הלקוח. הפסקת ההגנה הזאת, תסיר את כל החסמים ביני לבינו ! בשלב הזה, התפקיד שלכם הוא לקחת את המושכות לידיים, כי עכשיו הלקוח מחקה אותך, כי טכנית אתה "חטפת" את המוח שלו, את תשומת הלב שלו.

כאן מוח הלקוח יקבל בקלות רבה וללא כל התנגדות, את הצעות שלך ! לפני שאנחנו ממשיכים, נסה להיזכר כמה פעמים חווית את החוויה הזאת. כמה פעמים רכשת מוצר כי הרגשת "כמו" האיש שמכר לך. לפעמים ההזדהות הזאת, לא הייתה אלא תרגיל מכירה ! 


עכשיו התור שלך להשתלט על הכלי המדהים הזה
וליישמו בצורה מושלמת בעסק שלך !

סיכום
הכלי המדהים הזה תמיד עובד. הוא לא תלוי באדם שמולך כי הוא תהליך תת מודע. לכן אני ממליץ לך, לפני תחילת השימוש בו, נסה את זה (כמובן בלי לגלות להם ) על הסביבה הקרובה שלך, אחר כך מעט מאד על הלקוחות שלך ורק בהמשך, אחרי שתפתח מיומנות, הפוך את זה לכלי העבודה המרכזי שלך.


זה כלי מאד יעיל שדורש ממך הבנה וביצוע מודע.
אני מאחל לך שימוש מוצלח בו, כמובן רק למטרות טובות !


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.