שמעת על הריון מדומה ?!
אם לא שמעת אז כדאי שתקרא בתשומת לב, כי מה שאני הולך לספר לך ישנה לך את תפיסת המציאות שלך, ויביא אותך למציאות מעשית אחרת ממה שאתה מכיר. 

הריון מדומה (Psuedocyesis ) היא תופעה פיזיולוגית שמוכרת לרפואה כבר מאות שנים, החל מימי היפוקראטס שכתב עליה עוד בשנת 300 לפני הספירה.

אשה שלוקה בהריון מדומה, מדמיינת שהיא בהריון, למרות שהיא לא בהריון. על מה גורם לזה, לא נדון עכשיו אבל נציין, שהאישה ( שלא בהריון בכלל ) חווה את כול תופעות ההיריון הפיזיולוגיות, ביניהן : הפסקת הוסת, בחילות בוקר, הקאות, הגדלת השדיים, צבירת חלב, גידול הבטן, כאבים מבעיטות ילדים ברחם (שכמובן לא נמצאים שם ) ועוד.  

למדע אין שום הסבר למה זה קורה. למרות שהרוב סבורים שמדובר בתופעה נפשית לא מוסברת.  אבל הדבר המדהים בתופעה, הוא ששינוי מחשבתי בלבד (!) בראש האישה, גרם לגוף האישה להשתנות פיזית.  

הדוגמא מבהירה את הקשר הישיר בין מחשבה ומציאות, מבהירה שכול שינוי מציאות פיזית מתחיל קודם כול בשינוי המחשבה. כי יש למחשבה שלנו כוח עצום ליצור מציאות חדשה.

הניסיון שלי מוכיח שרוב בני האדם, ביניהם יזמים, עסוקים בעיקר במעשי ומזניחים את כוח החשיבה שלהם, שבו הכול מתחיל.

אל תשכחו,דיברנו היום על תופעה מדעית, פיזיולוגית ולא רוחנית, תופעה שפוקחת עיניים על מציאות חיינו.

לכן לקראת השנה החדשה שבפתח, אני מאחל לכולנו התבוננות נכונה, בכוח המחשבה לצד כוח הפעולה, שני כוחות שיוצרים הצלחות בכול תחום, כדי יצור שנה חדשה מצוינת, בחיים ובעסקים.

לא לשכוח, הכול מתחיל בנו !



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.